Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát a sütikkel kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Külföldi címre is rendelhetek?

Sajnos külföldi címre történő szállítást nem tudunk vállalni, mert a kizárólagos forgalmazási jogaink Magyarországra terjednek ki. A külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre.


Regisztráció nélkül is lehetséges a vásárlás?

Természetesen vásárlóink leadhatják rendelésüket webáruházunkban regisztráció nélkül is.


Rendelhetek telefonon keresztül is?

Az új adatkezelési előírások miatt csak olyan magánszemélyek adatait rögzíthetjük (s a rendeléshez ehhez feltétlenül szükség van), akik előzetesen már hozzájárultak ehhez és elfogadták az Adatkezelési tájékoztatónkat, például már vásároltak webáruházunkból.

Természetesen szívesen állunk a rendelkezésére azon új vásárlóinak is, akik valamilyen technikai segítséget szeretnének kapni a rendelés leadásában.


Hogyan tudok utólag még terméket hozzáadni a megrendelésemhez?

Elérhetőségeink bármelyikén tudjuk fogadni a változtatásokat, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk a hozzáadandó termék cikkszámát és mennyiségét.


Hogyan tudom megváltoztatni a fizetési módot, a szállítási módot vagy a szállítási címet?

Elérhetőségeink bármelyikén tudjuk fogadni a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, mit szeretnél módosítani. Kérjük, a visszaigazoló e-mailben kapott rendelésszámot add meg az e-mailben!


Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mi a teendő?

A rendelés visszaigazolást a rendszerünk mindig azonnal elküldi az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben nem kapta meg, akkor kérjük nézze meg a levelezőjének a Promóciók és Spam mappáját is.

Ha ott sem látja a visszaigazoló e-mailünket, akkor azt feltétlenül jelezze nekünk, mert lehetséges, hogy hibásan adta meg az e-mail címét. Ha ez így marad, akkor semmilyen információt nem tudunk eljuttatni hozzád a rendelése állapotáról és a szállításról. De sajnos a számlát sem fogod megkapni, mert azokat is elektronikus úton küldjük meg a vásárlóinknak.

Ilyen esetben fontos, hogy mindenképpen jelezd nekünk a problémát az ismert elérhetőségeken és igyekszünk mielőbb megoldást találni rá!


Ha nem találod meg kérdésedre a választ, kérjük, írj nekünk a Kapcsolat oldalon található űrlapon keresztül és rövidesen válaszolunk!